#1 - - MammaMia:

JOOO! Jag tror jag trillar dit direkt! Sååå söööt!!!

#2 - - michelle :):

är det kent och kyllikkis hund? :)

#3 - - Sara:

Michelle: Korrekt och hon är ju verkligen supersöt.

#4 - - Pernilla:

Jag blir bara yngre och yngre förvarje gång jag berättar historien. Nästa gång vi ses och jag berättar den så kommer jag inte vara född än. Bara planerad =D

#5 - - Elin Marklund:

Hejsan! Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna en bloggsvar-invite. Du får gärna vara med och allt du behöver göra är att kommentera att du är med i detta inlägg:http://elinmk.blogg.se/2011/march/bloggsvar.html#comment



Om du redan har bloggsvar kan du alltid vara med och lotta ut till dina läsare, vad vet jag? Du bestämmer!



Kommer lotta ut från 1-3 invite's. Så lycka till och bjud gärna in mer. Det gör dina chanser större. Tävlingen avslutas på Söndag eller senare. :)

#6 - - Anja:

Åh, man dör lite :)